Image is not available

بیمه سلامت همگانی و رایگان

ثبت نام بیمه سلامت همگانی و رایگان

Image is not available

ویدیوهای آموزشی

مجموعه ویدیوهای آموزشی با موضوع سلامت

Image is not available

آینده پژوهی بیمه سلامت

دپارتمان آینده پژوهی بیمه سلامت

Image is not available

نوبت دهی اینترنتی

اخذ نوبت از پزشکان کرمان از طریق اینترنت و تلفن همراه

Arrow
Arrow
Slider

مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان بیمه سلامت ایران در کرمان : برنامه آموزشی سازمان با الگوی رويكرد حل مساله طراحي و تدوين شده است / پشتیبانی مناسب صاحبان فرایند ،کیفیت خدمات را بدنبال خواهد داشت

بازدیدها: 39

در .

0.00 (0 نظر)

مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان بیمه سلامت ایران در در جلسه مدیران  بیمه سلامت استان کرمان با اشاره به تصویب برنامه آموزشی گفت : امسال برنامه آموزشی کارکنان سازمان  با رويكرد یافتن مشکات و حل مساله  از طریق آموزش طراحي و تدوين شده است که طی 2 روز آینده به استانها ابلاغ خواهد شد.

دکتر مسعود مشایخی مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به روند تهیه و تصویب این برنامه افزود : فهرست بندی مشکلات ، الویت بندی آن و راه حل رفع مشکلات از طریق آموزش مهمترین دغدغه مدیرعامل سازمان و حوزه منابع انسانی در برنامه ریزی آموزشی بود و انتظار می رود با ارائه این برنامه بتوان اطمینان خاطر پیدا کرد که تمام و یا قسمتی از مشکلات سازمانی از طریق آموزش حل شود .
در ادامه وی گفت: بدنبال این هستیم که آموزشهای سازمانی هدفمند شود تا اثربخشی لازم را داشته باشند و بتوانند تغییر رفتار را مبتنی بر اهداف آموزشی فراهم نمایند.
همچنین وی نقش و جایگاه منابع انسانی و پشتیبانی را در سازمان مهم ارزیابی نمود و گفت :باید دید که سازمان از این بخش چه انتظاراتی دارد تا بر اساس آن اصلاحات را برنامه ریزی کرد وی ادامه داد در راستای حل مشکلات در 6 ماهه نخست امسال حداقل 14 سفر به استانها داشته ام و همکاران این حوزه نیز مرتبا در استانها حضور یافتند تا پاسخگویی نیازهای همکاران آن هم با سرعت و انعطاف بیشتری انجام شود .
در ادامه دکتر مشایخی با اشاره به نظام سلامت در کشور تصریح کرد : کارکردی که از نظام بیمه سلامت انتظار می رود کاهش بار مالی در هنگام بیماری می باشد بنابراین بایستی بتوانیم جدای از دسترسی ، بهرمندی کامل از خدمات را برای مردم فراهم کنیم تا خانواده بیمار در تله فقر گرفتار نشود و این زمانی اتفاق می افتد که همه واحدهای سازمانی همانند یک تیم واحد عمل کنند و برای رسیدن به موفقیت نقش های خود را بدور از حاشیه ها به خوبی ایفا نمایند .
در ادامه مدیر کل منابع انسای و پشتیبانی سازمان به فلسفه وجودی منابع انسانی و پشتیبانی اشاره کرد و گفت : ما باید ساز و کار و الزامات خدمات را برای صاحبان فرایند فراهم کنیم و با پشتیبانی قوی که از واحدها انجام می دهیم نقش کلیدی و راهبردی خود را در افزایش بهره وری و کارایی سازمانی و همچنین تعالی عملکرد کارکنان انجام دهیم وی افزود درست است که 3حوزه بیمه گری و درآمد ، نظارت و ارزشیابی موسسات درمانی و رسیدگی به اسناد پزشکی نقطه اصلی تماس و ارائه خدمات سازمان به مشتریان می باشد اما واحدهایی که پشتیبانی مناسب این حوزه ها را انجام می دهند در افزایش کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتریان نقش اساسی را دارند.
در پایان وی اظهار امیدواری کرد که با توجه به اقدامات و برنامه ریزی های در نظر گرفته شده در حوزه نیروی انسانی و پشتیبانی شاهد رضایتمندی کارکنان ، ارتقاءفرایندها و افزایش کیفیت خدمات در سطح کشور باشیم.
همچنین در این جلسه دکتر محمد جعفری مدیر کل بیمه سلامت استان کرمان ضمن ارائه عملکرد استان در حوزه امور اداری و نیروی انسانی گفت : امیدوارم با هم اندیشی و بررسی مشکلات ،نقاط قوت و ضعف احصاء و با کمک همکاران ستاد مرکزی شاهد ارتقاء کیفیت خدمات در استان باشیم.
لازم به ذکر است این جلسه به منظور هم اندیشی کادر اموراداری استانهای منطقه 8 کشوری بیمه سلامت با تمرکز بر امور کارگزینی با حضور مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان و هیات همراه در کرمان برگزار شد .

نظرات خود در خصوص این مطلب را درج نمایید:

امتیاز مطلب

نظر شهروندان

درج نظر جدید